Hur ska jag hitta tillbaka

Inte skrivit på ett tag. har varit ganska mycket det sista..

husvagnen står uppe och det börjar bli riktigt bra. barnen är mer vilda en tama (som vanligt) men det är skönt att se att dem kan leka tillsammans detta år med andra barn utan att slås...dem verkar inte kunna sova så där jätte bra i husvagnen, men där verkar jag vara lika dan. sover ganska oroligt i husvagnen så när vi kommer hem är man sååå trött..😵

vi har haft sista anmälnings dagen på bröllopet så nu är vi i full gång med rispåsar och bordsplacering. det skall även göras kyrkprogram och festprogram hur vi nu ska få till tiden till det.

Skolan är en sån energi tjuv!!!! fy fan säger jag bara.. mitt truckkort är klart och prov på kör och vilotider är klart.. nu är det här näst C-teorin kvar.... den SKA jag ha klart till sommaren! enligt skolan ska den vara klar i v.34 men jag måste ha klart den innan sommaren för att kunna fokusera på YKB som är i slutet på sommaren med.. MEN mitt problem nu är denna jävla dyselexin! provade att göra C-teorin för ca 1 vecka sedan. det GICK bra tills tiden gick ut!!! 40 jävla minuter!!!! och man ska svara på 60 frågor och 44 ska vara rätt.. när jag hade 30 frågor kvar hade jag 10min kvar.. tror ni jag fick panik? jaa. 21 frågor läste jag snabbt som FAN och tog bara det första alternativet jag tyckte såg bra ut. när tiden stannade hade jag 9 frågor kvar..😡 ja UNDERKÄND är ju bara förnamnet. men av de 30 jag hann läsa igenom och av de 21 snabb överblicken fick jag 34 rätt. så hade jag bara haft mer TID är jag ganska säker på att jag hade blivit Godkänd!! så nu för första gången sen 9 ska jag få börja använda hjälpen av utökad tid.. jag klarade mitt B-kort utan hjälp! och jag klarade usk utbildningen utan hjälp.... så det stör mig som fan att tiden bara är 40 min... men jag kan verkligen inte...

sen som ni kanske vet/förstått brottas jag med mitt huvud lite... just nu är jag i en svaka som inte är så rolig.. man vet att man har det hur bra som helst, men har det man vill ha och behöver plus lite till men ändå är man inte glad... hittar inte tillbaka till mig själv... vet inte hur jag ska kunna göra det.. det tar så mycket energi att ha så negativa tankar! JAG HATAR DET...

nä, nu ska jag duscha och sova.. ha det gott

💓Katrine💓

Kommentarer

  1. Ta dag för dag vännen ♥️
    / Sara (som ser fram emot 💍)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Gastric Bypass

Blandad kompott!!

God morgon/God kväll/God natt!