Blandad kompott!!

Hej!

Tänkte skriva lite om helgen å när jag sitter och ska börja kommer jag knappt ihåg vad jag gjort?? 😭 känner ibland att jag kör över mig själv! Dock märker jag det inte förens kroppen är helt slut. Man tror sig klara mer än vad man egentligen gör!!

Gick in i depression med rätt jobbig ångest i slutet på föra året och mycket är att jag pressade mig själv till jobbet. Trivdes inte och mådde på tok för dåligt för att jobba. Men gick ändå dit och utförde jobb under väldigt dåligt tillstånd. INTE så bra!! Vaknade inte upp fören jag gjorde en miss.. gick hem på sjukskrivning tills jag sen fick nog av andra saker på jobbet som gjorde att jag tog beslutet att säga upp mig..
Även om fast anställning är en jävla bra säkerhet så kunde jag inte gjort ett bättre beslut! Bestämde mig även för att göra något HELT annat.. Jag kan inte se mig själv jobba med något annat än människor MEN hur ska jag kunna veta det när jag aldrig provat något annat?? Har jobbat som uska/skötare sen 07 och ska jag göra något annat så är det väl en himla bra tid för det nu. Snart blir jag för gammal och då är det ingen idé, eller ingen som vill ha mig för jag är för gammal!

Så nu på onsdag den 4/4 börjar jag skolan och ska läsa till lastbilschaför 😁 känns lite läskigt att jag en dag förhoppningsvis ska köra 25meter långt fordon 😑 men det ska nog gå bra!! Det jag egentligen är rädd för är all teori!! Märker ju själv att jag läser jätte knas när jag läser för barnen (antar det har med dyslexin att göra) så det tar lite längre tid att få in allt i huvudet på rätt sätt!! Men jag har ju klarat vanligt körkort och jag har ju klarat att bli uska så då ska jag väl ta mig tusan klara detta med eller?? 🙈 aja det återstår ju att se i alla fall!!

I helgen har vi firat lite påsk som resten av Sveriges befolkning! Påskharen hittade hit också.. Elias va besviken för att haren inte sa hej men han blev glad för godiset 😁

Vi har passat på att rensat i trädgården nu när det varit så skönt i solen, även lite trädgårds möbler har hittat ut!

Idag åkte hela familjen till ikea, skulle köpa en rullgardin till andra fönstret i köket. Sen köpte vi en byrå till allt pyssel!! (Blir ju en hel del)! När vi kom hem och skulle sätta ihop den va den bara halv 😣 FAN!! Missat två lådor! (Kan va därför det blev så billigt)!! Ja, sen va rullgardinen såå klart för liten med så blir en tripp för Rickard i morgon igen!! Måste ju ha en hel byrå!!

Dagen slutade med att Amandas mobil gick sönder  (Typ 7de i årdningen) så vi fick ju akut fixa en!! Tackar man vänner för!!

I morgon väntar kvälls jobb! Om jag är sugen? Nja, det funkar.. är ju inte natt i alla fall!! Mår fortfarande inte helt 100 och inser att viruset har satt avtryck i kroppen!

I kväll snurrar jobbiga tankar i huvudet om allt å inget så nu ska jag försöka sova bort allt och vakna som en ny människa i morgon 😁

Natti natti!!

❤katrine❤

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gastric Bypass

God morgon/God kväll/God natt!