Allt på en dag!!!




Detta med att skriva här inne är nog väldigt nyttigt för mig även om jag kanske inte skriver så intressant eller värst kul saker så får jag skriva av mig!! Och det märks att jag inte skrivit på några dagar...

Sen sist så har barnen varit sjuka ALLA tre. Elias kämpar fortfarande och på fredag ser det nu ut som att han får gå tillbaka till sina kompisar på dagis. Jag är nu frisk men förkyld. Rickard har än så länge klarat sig tråtts att han fått vara hemma från jobbet mest.
Det går ju knappt vara borta från skolan! Man missar så mycket på så kort tid 😕 (självklart går barnen först)

Grus uppfarten är nu klar! Husvagnen är hemma, och toan är lagad!! (Tack markus)
Nu håller vi på att packa in efter första listan på saker vi skall ha med oss i helgen.
För er som missat så ska vi ha husvagnen på säsong i Vänersborg  (ursand). Vi får se om säsongs livet är något för oss men det känns skönt att ha allt på plats när vi har de två små!

I morgon i alla fall ska allt vara klart för avfärd på fredag. Barnen ska hem till min mamma under helgen så vi kan jobba med allt lite ostört och kan även säga att vi behöver komma bort lite nu.. Gå samla nu krafter.

I morgon kommer även de sista delarna hem levererade från IKEA som vi glömde sist vi va där 😣 så nu äntligen kan vi få lite ordning i pyssel skåpet. Dock ska ju givetvis de levereras någon gång mellan 09-14. Jag är i skolan till 13:40 och Rickard och Elias behöver fixa med återvinning och hämta lite material till trallen  vi skall bygga i husvagnen. Sen ska vi vara hos läkaren med Elias kl 14 så jag hoppas de kommer TIDIGT!! Vi har även sista ABC-kursen i morgon med 😊 verkligen ALLT på samma dag!!

Jag måste även ringa min Crons läkare 😕 haft ganska mycket värk det sista månaderna och även börjat känna mig så där onaturligt trött  (utöver skola och småbarnsmammalivet)..

Ja annars har det väl inte hänt så mycket mer..
Vi har planterat lite i våra pallkragar. Har även satt lite tomater här inne och vi håller på att förbereda potatis som skall sättas ut.

När jag började skolan så fick vi en app till telefonen som vi kan öva på C-teorin i. Idag provade jag att göra slut provet och fick 51/55!! Jag har faktiskt redan bokat det riktiga provet på trafikverket. Känns lite tidigt men jag vill väldigt gärna ha det klart innan sommaren så att jag bara kan fokusera på ykb i stället för båda... är lite lättare när man vet vart man ska lägga energin!! Så nu håller vi tummarna för att de provat går min väg!!!

Nu ska jag ladda upp inför morgondagens stress 😣😉

❤katrine❤

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gastric Bypass

Blandad kompott!!

God morgon/God kväll/God natt!