Familjen som inte kan sitta still!!

Hej! 

God dagens! 

Har nu gått tre dagar i skolan och har faktiskt lärt mig lite! Det värsta är att det är en HEL del kvar 😂
Fattar inte hur jag skall kunna få in allt i huvudet, dem borde inför tre del prov av ett prov, så att man få plats med nya saker i huvudet. Jag har ju redan idag skit dåligt minne!😜 Haa, men vi ska la klara av detta med 💪. Jag fick mitt digitala förarkort i fredags! (typ en dagbok till lastbilen) Vilket betyder att jag för övningsköra med Rickard, så när jag har studiedagar och sånt så kan jag vara med han på jobbet..SKIT bra faktiskt!!

Igår (Fredags) började vi skruva klart altanen! Den har ju inte varit inklädd under vintern.. Vi började även gräva upp grusuppfarten! Den ska breddas så vi får plats med "alla" våra bilar och våran husvagn som snart skall få se våren 😀 Idag har vi gjort klart altanen!. Det ända som skall upp är ett hand tag så vi kan öppna upp under och förvara lite SKIT. Vi skall även lägga grus runt om (någon gång).
Vi har även grävt upp gräset, lagt bärlager och paddat, så nu hoppas vi på att det är uppehåll från lite regn så det kan få torka lite innan det nya gruset kommer i veckan.. (bilden under är från när vi grävt bort gräset..)

Jag hoppas vi kommer få upp lite lampor på husväggen i sommar med så de sommarkvällar vi kommer sitta där så kanske vi ser lite med 😊. för er som inte vet så går altanen runt på andra sidan (Mitt soldäck) så jäkla varmt på den sidan på sommaren!

I morgon skall jag rensa bort vinterkläderna och plocka fram de fodrade regn ställen till barnen.. ett steg närmare. kan ju tänkas att det blir kanske lite varmt med det med men det kan nog behövas vissa dagar än då.. snart är det ju sommar! ska bli sååå skönt att slippa alla dessa kläder..

En del undrar hur vi hinner/orkar att göra så mycket med de två små.. Orkar gör vi knappt men det måste ju göras! Sen kanske man inte behöver göra allt på en gång, men när vi ändå börjat så är det ingen ide att sluta! Plus att det skulle se helt tajkon ut i trädgården och det skulle ge oss stress problem. Elias har varit helt överlyckligt i dag när han fått köra grävmaskin och varit med pappa i lastbilen! Ebba har varit lite halv febrig så hon har mest suttit i vagnen och kollat på. Väldigt nöjda barn helt enkelt.. En bra dag att arbeta på..

NU äntligen skall jag få påbörja säsong 4 av BRON!!

💓Katrine💓

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gastric Bypass

Blandad kompott!!

God morgon/God kväll/God natt!