Dagen före!!

God kväll!!

Bestämde mig igår för att plocka bort ett av mina "inringnings jobb". Med blandade känslor! Jag hade gärna gått där men jag orkar inte riktigt, efter som att jag skall läsa 100% så räcker det nog med de jobben som finns här i Tibro.  Som tur va fick jag bra respons från chefen där och hon ville jag skulle återkomma efter utbildningen eller när jag känner att kropp och knopp är i balans. (älskar när cheferna är förstående)

Skulle idag varit ledig med klockan 07:40 ringer poolen :) upp å hoppa!! 

I morgon väntar första dagen i skolan, så håller just nu på att packa skolväskan 😂. Det är nu jag känner så där FAN! klarar jag detta? kommer jag kunna koncentrera mig och få in något i huvudet? kommer jag kunna hantera detta stora åket? nä, jag skiter i det, eller? nä, jag ska göra detta nu.. eller ska jag det? JA för i helvete det ska du... fortsätt packa gå och lägg dig och åk till skolan... hur svårt kan det vara... (min diagnos är nog lätt schizofreni och beslutsångest) helt ärligt! Typ vad jag än ska göra så pratar jag med mig själv i huvudet och har jag otur så råkar jag säga något högt och OM det nu skulle råka stå någon bredvid mig så rynkar den på pannan å undrar vad jag håller på med.. (Förklarar mig med att man får bäst svar av sig själv!!)  Jag är så van att prata med mina tankar att jag knappt tänker på det. HAHA undra om det är därför jag kanske kan vara så tyst i bland för jag huvudet har en konversation..  (Å det är nu en del tänker HAHA ja hon håller ju aldrig käft)  men det händer faktiskt att jag är tyst!

Aja nog om det.. 
I kväll så har vi börjat skruva på altanen.. Det sista skall göras så vi kan släppa den sen! 
Nu har vi bara kommit på tanke att bredda uppfarten så det kan bli ett helg projekt!

Har även lärt mig en bra mening i dag! eller mening å mening men ord från Lill-Babs! 
- Det ända som INTE går är bebisar! Annars går ALLT.. (det tar jag med mig)

Har även i dag varit med Amanda i Hörnebo spåret! Jävla påhitt å springa i skogen när 85% är is, men har man en dotter som vägrar springa i "stan" så har man inget annan val.. Ja det tog 22 min att springa runt, är definitivt inte nöjd, men helt okej eftersom jag knappt sprungit en meter på 7 månader. 

NÄ, nu ska jag samla mina tankar och krafter! Sambon är på väg hem! Jag ska backa upp lastbilen på vår uppfart 😱 SKA bli intressant!! 

För övrigt har mitt mående i dag varit hyfsat bra! Jag har dock inte lärt mig visa signaler i kroppen och i bland vill jag bara falla i gråt... VARFÖR!! Det tar såå mycket energi. Det hjälper faktiskt att skriva ner lite av dagarna så här.. dock skriver jag ju inte känslor direkt i från hjärtat alltid men jag tror jag håller det för mig själv lite till. så får ni bara vara med på ett hörn.




ÖNSKA MIG LYCKA TILL I MORGON!!!

💓KATRINE💓







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gastric Bypass

Blandad kompott!!

God morgon/God kväll/God natt!