En natt i Göteborg

Varit hemma i några dagar!! Igår gick Elias tillbaka till dagis. Blev en kort dag 09-14 skön mjukstart efter 1 veckan hemma. Han va sååå glad när han fick komma dit. Idag har vi haft en hemma dag..
Varit och köpt nya madrasser till barnens sängar och lite annat gött. I morgon skall barnen sova borta så vi köpte med lite gott lördags godis som de ska ha med till dem andra barnen med 😁 Elias och Ebba har tjatat hela dagen om att få leka.

Jag, Rickard, Hanna och Benjamin skall ha en skön dag/natt i Göteborg. Bara gå runt och äta gött. Det va min present till Hanna men vi tycker ju om våra gubbar så mycket så de fick också följa med 😁

Ja, och är ni förvånade om jag sa att jag va trött? Haha kan säga att jag lagt mig redan.. å det ska bli väldigt skönt att få sova 😁😁

Natti natti

❤katrine❤

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gastric Bypass

Blandad kompott!!

God morgon/God kväll/God natt!