Sista natten..

Jobbar nu sista natten denna vecka, Elle ja i alla fall vaken natt. Har tagit ett extra pass mellan söndag till måndag men då får jag förhoppningsvis sova..

Sitter även denna natt och är så irriterad över att alla jag känner och pratat med som har digital brevlåda har fått sitt nedrans skattebesked MEN inte jag!!

Jaha ja, ok? Tänker ni. Jo detta besked kommer bestämma om jag kan ta 8 veckors ledig i sommar med mina barn eller om jag måste jobba! Jag har absolut inga problem med att jobba eftersom jag gillar mitt jobb.

Men mina studier är även över sommaren  (2 uppdrag) så om jag får bra tillbaka på skatten kan jag vara hemma med barnen.. Vi har ju ett bröllop i september och det hade även varit väldigt skönt att kunna koppla av från allt jobb och planera det sista inför det med. Plus att det INTE är gratis att gifta sig...

Jag har nu börjat drömma mardrömmar om skatten så ni på skatteverket om ni ser detta kan ni väl skicka ut mitt besked för jag verkar lida mer än vad jag behöver 😂 kan ju dock bli så att jag får jobba hela sommaren men då slipper jag ju å smida planer på vad jag ska göra när jag är ledig..

I bland undrar jag om det finns någon diagnos för mig?? Drömmer mardrömmar om skatten liksom??

Nä. Nog pratat om det. Dags att åka ut igen..

♡Katrine♡

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gastric Bypass

Blandad kompott!!

God morgon/God kväll/God natt!