STATISTIK

STATISTIK

Hej.
Jag har en dotter som är 14år i år.  Jag har själv varit ungdom och det är inte alltid lätt och mycket är spännande.
Min tonåring har vid några tillfällen gjort saker som inte är okej, eftersom hon inte är så gammal förväntar jag mig att hon kommer göra några dumheter till..
MEN vad kan jag vänta kommer? Har försökt googla för att försöka få någon lista på vad man kan förvänta sig. Självklart önskar jag som alla andra att det inte kommer. Men jag tycker det hade varit lite skönt att ha en "lista" på vad som KAN komma. kanske låter konstigt men sån är jag.
Så om ni vill så får ni väldigt gärna länka en sån om ni vet att det finns, och finns det inte tänkte jag nu göra en själv. Vill ni delta skicka gärna PM. 
Det jag vill ha är!
Kön, ålder, hyss/dumhet.
behöver inte bara vara era egna barn utan på er själva när ni var mindre. tänker mig åldrarna 12-17.
vill ni ta del av listan när jag är klar så skicka ett pm så skickar jag över den.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gastric Bypass

Blandad kompott!!

God morgon/God kväll/God natt!